Бағдарлама 4 модульден тұрады:
Модуль 1. Білім беру қызметін нормативтік қамтамасыз ету |
Латын графикасына
негізделген қазақ тілі әліпбиі және оның емле ережелерін реттейтін
нормативтік құжаттар |
|
Қазақстан Республикасының 2007жылғы 27 шілдедегі «Білім
туралы» Заңы |
||
Модуль 2. Білім
беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау |
Латын
графикасын оқытудың педагогикалық- психологиялық аспектілері |
|
Латын
графикасын, жаңа емле ережелерін
оқытуда қолданылатын инноваиялық технологиялар және интербелсенді
әдістер. |
||
Модуль 3. Латын графикасына негізделген
қазақ тілі әліпбиі және оның емле ережелерінің мазмұны |
Латын
графикасына көшу – қазақ тілінің ауқымды реформасы. Қазақ жазуын
латын графикасы негізіндегі жаңа ұлттық әліпбиге көшірудің тұжырымдамасы |
|
Қазақ жазуының
тарихы |
||
Латын графикасына
көшудегі түркітілдес елдердің тәжірибелері |
||
Латын графикасына
негізделген қазақ тілі әліпбиі |
||
Қазақ
орфографиясының негізгі принциптері |
||
Қазақ
тіліндегі дауысты дыбыстыр. Дауысты дыбыс әріптерінің емлесі. |
||
Қазақ
тіліндегі дауыссыз дыбыстыр. Дауыссыз дыбыс әріптерінің емлесі |
||
Қазақ
тіліндегі и және у әріптерінің емлесі |
||
Қазақ
тіліндегі түбір сөздер. Түбір сөздер емлесі. Қосымшалардың жалғануы |
||
Бөлек
жазылатын сөздер емлесі. |
||
Бірге
жазылатын сөздер емлесі |
||
Дефиспен
жазылатын сөздер емлесі. |
||
Бас әріп
емлесі. Қосымшалардың жалғануы |
||
Күрделі атаулар
емлесі. |
||
Қысқарған сөздер емлесі |
||
Шеттілдік
сөздер емлесі ( §76-§87). |
||
Шеттілдік
сөздер емлесі ( §88-§98). Сөздердің тасымалдануы |
||
Модуль 4. Қорытынды бағалау |
Тыңдаушылардың
өзіндік жұмысы |
|
Қорытынды
тестілеу |